Výměna nebo vrácení zboží, reklamace

Výměna zboží:

Chcete zboží vyměnit za jiný model nebo zvolit jinou velikost?

  • Vytvořte si, prosím, novou objednávku s nově zvoleným zbožím a původní doručené zboží, které chcete vyměnit za jiné, pošlete zpět jako vratku.

  • Nejdéle do 14ti dnů Vám vrátíme peníze zpět (samozřejmě se snažíme o vrácení peněz k Vám na účet co nejrychleji).

  • Nové zboží neprodleně odešleme, jakmile obdržíme platbu za novou objednávku.

  • Pošlete nám, prosím, vyplněný formulář na vrácení zboží spolu s původním zbožím. Pro vrácení využijte formulář, který byl součástí balíku, případně vyplňte a vytiskněte nový. 

  • Vrácené zboží nesmí být nošené, pouze zkoušené, jako byste jej vyzkoušeli v kamenném obchodě. Boty nesmí jevit známky nošení a oblečení taktéž. 

  • Zboží musí být vráceno v neporušeném originálním obalu. Nepřelepujte, prosím, originální krabice páskami apod.

  • Lhůta na vrácení zboží je 14 dní od převzetí zásilky

  • Zboží můžete vrátit přes Zásilkovnu:

    • Stačí nahlásit náš unikátní kód na jakékoliv pobočce Zásilkovny: 99871710.
    • Obsluha výdejního místa vytiskne štítek, nalepí na zásilku a balíček dorazí přímo k nám.
    • Odečteme Vám 59,- za zpětnou zásilku z ceny zboží.

 

Vrácení zboží:

Přejete si vrátit zboží a odstoupit od smlouvy?

  • Pošlete nám, prosím, vyplněný formulář na vrácení zboží spolu s původním zbožím. Pro vrácení využijte formulář, který byl součástí balíku, případně vyplňte a vytiskněte nový. 

  • Nejdéle do 14ti dnů Vám vrátíme peníze zpět (samozřejmě se snažíme o vrácení peněz k Vám na účet co nejrychleji). 

  • Vrácené zboží nesmí být nošené, pouze zkoušené, jako byste jej vyzkoušeli v kamenném obchodě. Boty nesmí jevit známky nošení a oblečení taktéž. 

  • Zboží musí být vráceno v neporušeném originálním obalu. Nepřelepujte, prosím, originální krabice páskami apod.

  • Lhůta na vrácení zboží je 14 dní od převzetí zásilky.

  • Zboží můžete vrátit přes Zásilkovnu:

    • Stačí nahlásit náš unikátní kód na jakékoliv pobočce Zásilkovny: 99871710.
    • Obsluha výdejního místa vytiskne štítek, nalepí na zásilku a balíček dorazí přímo k nám.
    • Odečteme Vám 59,- za zpětnou zásilku z ceny zboží.

  • V případě, že máte objednávku s dopravou zdarma, a díky hodnotě objednávky nad 2 000 Kč v případě doručení na pobočku Zásilkovny nebo nad 3 500 Kč při doručení na adresu, ale po vrácení části zboží klesne hodnota objednávky pod 2 000 Kč nebo pod 3 500 Kč, bude cena dopravy započítána při dobropisování vráceného zboží. Doufáme, že je tento postup v souvislosti s náklady na dopravu pochopitelný a předem za vaše pochopení děkujeme! 

 

Reklamace:

Objevila se v průběhu nošení vada zboží? Chcete zboží reklamovat?

  • Kontaktujte nás, prosím, nejprve e-mailem. Popište v něm co nejpodrobněji vadu a přiložte fotografie vady. Zároveň vyplňte formulář k reklamaci a pošlete jej jako přílohu. 

  • O reklamaci rozhoduje výrobce. My jej o Vašem případě neprodleně informujeme a obratem Vás budeme kontaktovat, zda bude nutné reklamované zboží posílat.

  • V případě zpětného zasílání zboží k reklamaci vyplňte formulář k reklamaci, který vložte k reklamovanému zboží. Pro nejpohodlnější vrácení využijte náš unikátní kód na jakékoliv pobočce Zásilkovny: 99871710.

    • Obsluha výdejního místa vytiskne štítek, nalepí na zásilku a balíček dorazí přímo k nám.

  • K reklamaci přijímáme pouze vyčištěné zboží. Jakkoli znečištěné, špinavé či mokré zboží posíláme zpět, protože by jej nebylo možné zaslat k posouzení.

  • Záruka na zboží je ze zákona 2 roky

    • Přesto, prosím, zvažte, zda je reklamace oprávněná. Zákonná záruka negarantuje absolutní životnost po celou dobu zákonné lhůty. Záleží na řadě podmínek, za kterých není možné uznat reklamaci:

      • nepadnoucí obuv (špatně zvolená velikost, nesedící v patě/kotníku apod.)
      • mechanické opotřebení (prodřená obuv, zcela roztržená obuv, rozlepená)
      • nesprávné užívání (brždění na odrážedle, interiérová obuv užívaná venku)
      • vada nebyla reklamovaná hned, ale s vadou dále používaná, takže došlo k daleko většímu poškození 
      • opakovaně docházelo ke špatné údržbě (skladování ve vlhku, chybně zvolené prostředky na čištění, případně přímo praní, sušení za pomoci přílišného tepla apod.)

 

Výměna a vrácení zboží, reklamace se řídí Všeobecnými obchodními podmínkami platnými od 1. 1. 2023.